27 aprilie 2005

TEPUITORII COMUNICATIILOR

Am fost lunile trecute ţepuit de fel de fel de "firme" care mai de care mai cu pretenţii, toate nişte făcături ale epocii de tranziţie care nu se mai sfârşeşte odata. Pentru că multe din ele au legături foarte strânse cu comunicarea pretinzând ca ne oferă şi „servicii” am să redau şi faptele:

1. Celebra firmă românească de transmisii telefonice Telecom, de ce n-ar profita prin băieţii ei de faptul ca a apărut legea taxării pe impuls (ca urmare a faptului că mulţi trimit doar un impuls drept semnal fără să mai vorbească) ocazie cu care sub pretextul ca a închiriat o linie telefonică unei firme fără să aiba dreptul să negocieze tarifele pe care aceasta le va aplica şi ce va face pe linia respectivă, dă ocazia ca la ore de audienţă maximă să apară o animatoare pe TVAntena sub masca unui concurs la care să se răspundă prin telefon, fără a afişa tariful sau afişându-l încât să nu-l vezi, pune întrebări imbecile la care şi sugarii pot răspunde, insistănd să sune populaţia „care-i răspunsul la întrebarea...”. Exasperat ca „nimeni nu răspundea ca şi cum nu ar fi ştiut banalitatea” sun de mai multe ori, evident fără să-mi răspundă cineva, că doar de apelul meu aveau nevoie, el era taxat şi atât. FIECARE IMPULS ESTE TAXAT CU UN EURO.
N-am vorbit cu nimeni, nu mi-a răspuns nimeni, orice apel n-a durat mai mult de 4 secunde timp în care nu poţi efectua o convorbire. Mi s-a cerut la sfârşitul lunii 880.000 lei pentru „convorbiri speciale”. O întreagă tărăşenie, nervi, timp pierdut cu reclamaţii la OPC local, la Bucureşti pentru ca în final să mi să spună că băieţii sunt acoperiţi legal, totul e OK, sunt bun de plată...
Aste-as instituţiile statului şi „serviiciile” lui către populaţie . Nu mi s-a efectuat nici un serviciu, mi s-a cerut luna de pe cer, mi s-a blocat telefonul de către ei, pentru ca în final să plătesc cu penalizări pentru întârziere (rău platnic, indisciplinat).

2. Se agită pe internet un „institut”, o firmă „prosperă” în domeniul editării de tot felul de „cursuri Europene ”. Nu afişează preţul, te invită să soliciţi „cartea” ca să constaţi că-ţi trimite primul faximil de 40 de pagini frumos colorate pe care-ţi cere prin factură 300.000 de lei şi te avertizează că celelalte 16 module ale cărţii urmează să ţi le transmită în acelaşi mod şi la acelaşi preţ...
Le-am spus că renunţ dar, insistenţi, m-au ameninţat că cerând pri e-mail e ca şi cum aş avea cu ei deja un contract şi trebuie să merg mai departe. Abia am scăpat de insistenţa lor trimiţându-le înapoi orice hârtiuţă primită de la ei numai să nu mai aud de ei.

Niciun comentariu: