15 octombrie 2005

Bilanţ la borna 54

Nu obişnuiesc să fac bilanţuri şi totuşi am simţit nevoia să mă gândesc şi la aceasta. Un dicton spune că "de la o vârstă încolo nu mai trebuie să te superi pe nimeni pentru că nu mai poţi fi sigur că mai ai timp să te împaci..."
Sunt mulţumit pentru ce am realizat: profesional,material şi familial.
Că se putea mai mult şi asta o ştiu, dar "oamenii sunt sub vremuri... şi nu invers". Nu regret nimic din ce am făcut, poate din cele ce nu le-am făcut...
Cum aş proceda dacă aş fi la 18 ani acum ? Grea întrebare.
Nu mai pot spune că aş proceda la fel în a-mi găsi realizarea în viaţă deoarece s-au schimbat foarte mult condiţiile. De aceea îi înţeleg pe de o parte pe cei tineri de azi. Cu certitudine mi-aş face mult mai mulţi prieteni şi din toate sferele vieţii economice sau sociale.
Mulţumesc bunului Dumnezeu că sunt sănătos şi sper să-mi depăşesc realizările de până acum. Dacă prietenii îţi spun:
"cele mai bune uråri de sånåtate, bucurii si måcar un pic de noroc, de ziua ta si in fiecare zi!",
"să ai mereu parte de sănătate şi de fericire, să ai sufletul plin de entuziasm, energie şi curaj... bucurie, pace, multă satisfacţie. Si...multă dragoste. Să fii iubit de toată lumea. Să ai parte de toate acestea şi cu ele să clădeşti o viaţă ce merită trăită. Să nu încetezi niciodată să cercetezi şi să răspunzi provocărilor.
Să găseşti mereu ceva care să te încânte. Să te bucuri mereu de viaţă.",
"Ziua de astăzi să fie un moment de raportare, evident nostalgică, la trecut, dar şi de privire optimistă spre un alt mâine. Dacă în suferinţă suntem întotdeauna singuri, într-un astfel de moment trebuie să ne înconjurăm de ceilalţi - ai noştri"
"Happy Birthday and I wish you had a wonderful day with your family and friends. Love,Rosa
" cred că au dreptate că viaţa este "wonderful" si "merită trăită" :-)

Niciun comentariu: