1 iulie 2009

Deseara n-am sa vin....

Deseară n-am să vin... magnify

In amintirea minunatului coleg, OMUL Gheorghe Honciuc ce ne-a parasit de curand..... Dumnezeu sa-l odihneasca-n pace.




Am făcut de curând (22-23 oct.) o excursie în Obcinele Bucovinei , ocazie cu care până acolo am vizitat Mânăstirea Dragomirna apoi Salina Cacica iar la Stupca , Muzeul şi Casa Memorială Ciprian Porumbescu şi am cinstit în cimitirul satului, memoria bravilor săi inaintaşi în ale artei. Aveam să înoptăm la herghelia de cai de rasă huţulă de la Lucina unde am luat cina pe munte, am cântat şi am dansat la lumina unui minunat foc de tabără . Versurile şlagărului serii, melodia "Cana cu vin" mă îndeamnă să cânt: Image


(Grupul PARTAJ)

Aseară te-am aşteptat
Si tu n-ai venit
Poate te-ai supărat
Poate-ai adormit.
R: Deseară să nu m-aştepţi
Deseară n-am să vin
Pentru două vorbe
La o cană cu vin.
Deseară să nu m-aştepţi
O, nu, n-am să vin
Pentru "Bună, seara!"
Atât, şi-o cană cu vin.

Image
Speram că într-o zi
Si tu să mă iubeşti
Dar din romanţe ştiu
Că sperând greşeşti. R:

De-acuma poţi să pleci
La alta liniştit
Mi-am pierdut şi timpul
Si tot nu m-ai iubit.
R:

Detaliile albumului făcut cu această ocazie le gasiti la adresa web http://www.flickr.com/photos/as/

A doua zi aveam să ne trezim la ora 7 la auzul unui plăcut vals cântat la acordeon de d-l prof. Gh. Honciuc să luăm micul dejun la ferma Lucina şi să plecăm în drumeţie pe culmile Obcinelor mici . La ora 11 ne-am despărţit de primitoarele noastre gazde şi am mers la Suliţa unde am admirat rezervaţia naturală Turbaria Tinovu Gaina in care predomina lichenii si mesteacanul pitic. Ne-am îndreptat apoi către Mânăstirea Humor, apoi către Mălini la Casa memorială Nicolae Labiş şi ne-am întors prin Paşcani la Iaşi .

Niciun comentariu: