1 iulie 2009

Nu descurajati tinerii

Am dorit in viata sa ma inscriu la Universitatea de Arte George Enescu Iasi deoarece eram convins ca am inclinatii muzicale. Am intalnit insa in clasa a X-a (la Liceul Teoretic "Mihai Eminescu" Bârlad) pe profesorul de matematica David ce mi-a schimbat sensul vietii si m-a determinat sa urmez matematica.
Nu-mi pare rau dar parca n-as mai face acelasi lucru acum sa mai am aceeasi varsta, dar nici Conservatorul parca n-as urma. Microbul avea sa invie in fiul meu de la care ca orice tata ma asteptam sa-mi calce pe urme. N-a dorit sa urmeze matematica vazand cat de mult munceam eu si s-a hotarat sa urmeze FEEA (afaceri). Nu credeam ca microbul muzicii va invia in el incat needucandu-si vocea pana la 18 ani, deodata se apuca de chitara. Canta, se agita, urla, scarpina chitara destul de bine numai ca vocea nu-l prea ajuta. L-am intrebat "vrei sa traiesti din asta?". "Dar ce , se poate trai din aste ?" mi-a raspuns. Radeam, faceam glume pe seama vocii lui mai ales atunci cand incerca ceva mai greu pentru voce. Acum insa cand l-am vazut si pe Enriche Iglesias cum il chinuie talentul si ce voce are cand canta fara orchestra mai ales atunci cand uita microfonul deschis, mi-am zis: Tudorel, fiul meu canta foarte bine si sunt mandru de el ! ;-))) Aveti mai jos dovada...

http://grouper.com/video/MediaDetails.aspx?id=1560925

Niciun comentariu: